عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

چقدر دوست درام

همه می گن ۱ ساعت ۶۰ دقیقه است همه می گن
همه می گن ۱ دقیقه ۶۰ ثانیه است
ولی هیچ کس نگفته ۱ ثانیه بدون تو ۶۰ ساله.....

بچه که بودم ۱۰ تا بلد بودم بشمارم الان نمی دونم تا چند تا بلدم بشمارم.
ولی به اندازه ی ۱۰تای بچگی دوستت دارم.

پنجره وا میشه پنجره بسته میشه پنجره وابسته میشه.

رسم زمانه :تا چشم میذاری من قایم می شم و تو یکی دیگه رو پیدا می کنی.

روزی به من گفتی که نمی دونی چه ثوابی به درگاه خدا کردی که منو به تو عطا کرده.
خوش به حالت تو به دنبال ثوابت می گردی و من به دنبال گناهم.

اینه به مرد گفت:مرا از شکست نجات بده در مقابل از من چیزی بخواه.
مرد گفت:درون مرا به من نشان بده.پس از لحظه ای اینه شکست و خرد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد