عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

۱۰ اشتباه خانم‌ها در لباس

این بر میگرده به این که شما بدونین اصولا انتخاب یک لباس فقط سایز نیست …بلکه چیزهای دیگه ای هم هست که اگه رعایت بشه..لباس به تن شما هم به همون اندازه برازنده خواهد بود…معمولا 10 تا نکته هست که تو لباس پوشیدن خیلی مهمه و خیلی ها هم بهش توجه نمیکنن..فراموش نکنین خوب لباس پوشیدن به معنی گرون پوشیدن نیست.

گوناگون - مد و زیبایی
تا حالا شده که شما و دوستتون که از لحاظ سایز مثل هم هستین یه لباس رو بپوشین ولی حس کنین که اون تو اون لباس برازنده تر هست؟

این بر میگرده به این که شما بدونین اصولا انتخاب یک لباس فقط سایز نیست …بلکه چیزهای دیگه ای هم هست که اگه رعایت بشه..لباس به تن شما هم به همون اندازه برازنده خواهد بود…معمولا ۱۰ تا نکته هست که تو لباس پوشیدن خیلی مهمه و خیلی ها هم بهش توجه نمیکنن..فراموش نکنین خوب لباس پوشیدن به معنی گرون پوشیدن نیست.

۱- انتخاب رنگ اشتباه
پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث میشه سالم و سرجال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیاین…
۲-آرایش زیاد
متاسفانه اشتباه بزرگ دیگه که تو ایران هم خیلی رایجه استفاده افراط آمیز از لوازم آرایش هست..من که فکر میکنم یه دختر جوان نباید طراوت صورنش رو زیر قشری از میک آپ مدفون کنه..
آرایش زیادی باعث میشه خطوط صورت بیشتر نمایان بشه و چهره خسته نشون داده بشه..آرایش رنگ روشن و سبک واسه روز و یه کمی تیره تر واسه شب ایده آل هست…حتی بهترین سوپر مدل ها هم تو روز اندازه ایرانیها آرایش نمی کنن..آرایش زیاد شما رو زیباتر از اون چیزی که هستین نشون نخواهد داد …
۳- پوشیدن لباس های تنگ
پوشیدن لباسهای خیلی تنگ باعث میشه شما چاق‌تر نشون داده بشین نه لاغرتر … اینو فراموش نکنین .
۴- لاک ناخن پریده..
راستی شما اگه از لاک استفاده میکنین واسه اینه که ناخن هاتون زیباتر بشه … لاک ناخن نا مرتب فقط توجه بقیه رو به شلخته بودن شخص جلب میکنه.
۵- یه مدل موی قدیمی و یا موهای نامرتب
اولین چیزی که توجه همه رو در وهله اول ملاقات جلب میکنه مدل موی شماست..که جایگاه شما (از لحاظ تحصیلات، شخصیت و….)نشون میده. من نمیگم که این قضاوت درسته ولی خوب این هست و کتمانش هم نمیشه کرد. پس سعی کنین مراقب مدل ،رنگ و…موهاتون باشین.
۶- کفش نامرنب و کثیف
اگه میخواین ظاهرتون مرتب باشه از کفشاتون مراقبت کنین و مرتبا اون ها رو واکس بزنین .
۷- ریشه موها
اگه موهاتون رو رنگ میکنین..هیچ چیزی زشتر واسه موهای شما از یه موی دو رنگ…با ریشه های در اومده سفید ..و…نیست..
۸- لباس زیر مخصوص بالاتنه
وقتی یه تاپ میپوشین مواظب باشین که بندهای لباس زیرتون پیدا نباشه…
۹- جورابی که به لباستون نمیاد
همیشه جورابتون رو با رنگ کفش…دامن و یا شلوارتون هماهنگ انتخاب کنین
۱۰- و بالاخره این که بدونین تو هر محیطی چه جوری باید لباس پوشید
تو محیط های کاری هیچ زمان نباید لباسی پوشید که خیلی جلب توجه بکنه؛ مگر این که لازمه کارتون باشه (مثل فروشندگان لباس و….)همچنین دامن یا مانتو خیلی کوتاه ۵ سانت بالای زانو، تاپ، شلوارهای خیلی تنگ، گردنبند و گوشواره های خیلی شلوغ(جینگول..مینگول)جواهر و طلای زیاد، شلوار و دامن و مانتوی چرم ویا هرچیزی که براق باشه

——————————————————————————–

این هم مخصوص ایران: …هیچ وقت تو محیط های اسپرت ..مثل کنار دریا..کلوپ های ورزشی…پارک ها با کفشی با بیشتر از ۳ سانت پاشنه و آرایش خیلی زیاد وارد نشین…لازمه یه محیط اسپرت…پوشیدن لباس راحت تر از زمان دیگر هست..اینو میگم چون عده ای واسه قدم زدن تو ساحل یا پارک از کفش پاشنه بلند استفاده میکنن..این به همون اندازه غیر عادی هست که اگه ببینین یه آقایی با کت و شلوار و کراوات کنار ساحل قدم بزنه.
منبع:http://www.rozanehonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد