عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

چند نکته برای رنگ کردن مو

در مورد موهایی که تا به حال رنگ نشده اند از پشت گردن و یا از فرق سر از جایی که مو میروید.

رنگ کردن پایین مو ها که کمرنگ شده اند:

رنگ کردن موهای طبیعی با رنگ طبیعی:

در مورد موهایی که تا به حال رنگ نشده اند از پشت گردن و یا از فرق سر از جایی که مو میروید.

رنگ کردن پایین مو ها که کمرنگ شده اند:

برای رنگ کردن از همان رنگ معمولی استفاده کنید فقط برای نوک موها که دارای خلل و فرج می باشند تا رنگ را در خود نگه دارد از یک درجه تیره تر با مقداری رنگ طلایی یا زرد که رنگ روشن به مو میدهد.

انتهای موها رنگ نخواهد گرفت:

معمولا به خاطر اینکه دارای منفذ و خلل های بسیاری هستند و باید قبل از گذاشتن رنگ این منافذ از رنگ پر شوند . رنگ مورد نظرتان را و یا رنگ یک درجه تیره تر را انتخاب و بدون اکسیدان آن را بر روی نوک موهایتان بگذارید. سپس موها راخشک کنید. بعد رنگ ها را طبق معمول بر روی مو ها بگذارید تا رنگ تثبیت شود.

در تابستان رنگ موها ثابت نیستند:

به علت تاثیرات مخرب خورشید ، گرما و یا آب .شما می توانید برای درست کردن خلل و فرج مو و نرم کردن موی خود از نرم کننده های مو استفاده کنید.

وقتی موی بلوند در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز می شود:

با استفاده ازرنگها? گرم (قرمز یا طلایی) این مشکل بر طرف می شود. همچنین شما می توانید از شامپوهای براق کننده و شفاف کننده هم استفاده نمایید.

یک زمینه سبزمو:

وقتی که یک رنگ با پایه های آبی ،به موی زرد و یا طلایی زده شود در نتیجه رنگ سبز می شود. با جانشین کردن یک رنگ با پایه بنفش رنگ طبیعی تری خواهد داد.

استفاده از یک رنگ روشن کننده قبل از رنگ قرمز:

هرگز رنگی بالاتر و تیره تر از نارنجی بدست نخواهد آمد.

وقتی که بلوند قرمز روشن کمرنگ شده و تبدیل به نارنجی می شود:

مقدار کمی رنگ طلایی، قرمز برای هایلایت کردن اضافه کنید.

خطوط صورتی در موهای سفیدی که با رنگ قرمز رنگ شده:

به مقداری رنگ قهوه ای طبیعی به همان درجه و تون و یا تیره تر نیاز داریم. از پشت سر شروع به رنگ زدن می کنیم وبعد آن رنگی که رنگ قهوه ای به آن اضافه شده به قسمت های خط مویی که صورتی شده اند می زنیم.

وقتی که موی فعلی تان از رنگی که انتخاب کرده اید تیره تر است:

به یک دکلره کننده نیاز داریم تا رنگ قبلی را به سطح و درجه برابر با رنگ انتخابی برساند و رنگ دلخواه بدست بیاید.

دکلره کننده ها:

طراحی شده اند تا رنگ مصنوعی و شیمیایی را از موهای شما پاک کنند. این دکلره کننده ها برای روشن کردن موهایی با رنگ طبیعی موثر نخواهند بود.

شستشوی یک رنگ و پاک کردن یک رنگ:

این دو اصطلاح یکی نیستند. شستشوی رنگ در پایان عمل رنگ زدن انجام میشود تا رنگ هایی را که جذب مو نشده اند از روی پوست سر ما پاک کند. اما پاک کردن رنگ بردن رنگ مومی باشد و معمولا وقتی که می خواهیم رنگ روشن تری بگذاریم این عمل را روی مو انجام می دهیم.

اگر مو بعد از استفاده از یک پاک کننده مو قرمز شد:

برای خنثی کردن تون گرم ناخواسته ای که در مو ایجاد شده می توانیم یک رنگ با تون یا زمینه خاکستری یا بنفش به آن اضافه کنیم.

وقتی که رنگ غالب مو سفید است (بیشتر مو سفید شده ):

از جایی که سفید ترین موها را دارد شروع کنید . رنگی با یک درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده کنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد.

موی رنگ شده (موی زرد کمرنگ):

رنگدانه های طلایی یا قرمز یا کم دارد یا اصلا ندارد. بیاد داشته باشید هایلایت ها از رنگ هایی با تون های گرم ایجاد می شوند.

مویی که سریعا در حال سفید شدن است:

استفاده از رنگ های روشن تر رنگ مطلوب تری خواهد داد چرا که موهای سفیدی که دوباره رشد کرده و با موهای رنگ کرده مخلوط می شوند کمتر مشخص میشوند.

نرم کردن موی سفید:

اگر موهای سفید شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ باشد شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آنها را نرم کرد. به راهنمایی های سازندگان رنگها توجه کرده و همیشه قبل از گذاشتن رنگ موهایتان را خشک نمایید. رنگی که بر روی موی خیس یا مرطوب گذاشته شده باشد رقیق شده و نتیجه رنگ رضایت بخش نخواهد بود .

موهای سفید مقاوم حاشیه سر:

اول این منطقه و این موها باید رنگ شوند و پس از اتمام رنگ کردن دوباره باید رنگ شوند. احتمالا یک تون تیره تر باید به این ناحیه و موهایش زده شود.

پوشاندن رگه های سفید طبیعی در موها:

از یک تون تیره تر از رنگ طبیعی استفاده نمایید و مدت زمان رنگ کردن را هم افزایش دهید.

یک زمینه سبز بر موی سفید یا زرد کمرنگ:

اضافه کردن مقدار کمی رنگ قرمز یا طلایی رنگ سبز را از بین خواهد برد.

نارنجی آتشین در موهایی که از قبل روشن شده اند:

هنگامیکه رنگ موی شما به اندازه کافی تیره نباشد این رنگ در موهایتان ایجاد میشود. رنگ شما باید از درجه رنگ موی شما تیره تر و یا هم رنگ موی شما باشد.

منبع:dostan.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد