عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

سخن طنز

 

سخن طنز

عزیزم چند روزی است قورباغه عشق تو در برکه قلب من قور قور میکنم

من تو را دوست دارم  من تو را دوست دارم به اندازه تعداد شعبه های بانک تجارت

 

دست نوشته ها

جوونها امام زمان دلهای شکسته را میخره و مال  خودشو می کنه اگه امام زمان دلبری کنه

چه حالی میشی به خدا دیگه دنیا بی ارزش میشه برات . یعنی همه چیز رو امام زمان  میبینی

دیگه همه گناه ها کنار میره .

سعی کنید  امام زمان از شما جوونها دلبری کنه .

 

هر کی تو این دنیا بهت بگه برات میمیرم . فدات میشم دروغ میگه .

دلتو فقط به محمد و آلش بده . که در  این دنیا سعادتمند میشوی و در آن دنیا با آن گروه محشور میشود .

 

نحوه دانلود

کلیک راست روی لینک و زدن گزینه SAVE AS TARGET

 

دست نوشته ها

هر کس بمیرد  و  امام زمان خود را نشناسد ،به مرگ جاهلیت مرده است.

از یکی از ائمه

سخن با امام زمان

شاید وقتی این سخنان را میشونید به مسخره بگیرید یا غیره ولی برای من بس است که یک نفر را  هم به سر عقل بیاورد.

میخواهم از تنهای مهدی فاطمه بگویم .

غصه مهدی فاطمه بیشتر ز ما گناه کاران است .

تا کی میخواهیم گناه بکنیم . بیاید با امام زمان خودمون صادق باشیم .

بیا قول بدیم دیگه کمتر گناه کنیم . و اما مناجات با امام زمان، کسی که میخواهد با امام زمان خود

مناجات کند و از او معرفت بگیرید و عشق و محبت را بیاموزد  بهترین روش خواندن زیارت جامعه کبیره .  شما میتوانید ساعت ۱۰ شب پنجشنبه شنبه از رادیو معارف به این مناجات ها گوش کنید. مراسم در قم - مسجد اعظم - ساعت ۱۰ شب پنجشنبه شب برگزار میشود. این فرصت را از دست ندهید. بعد از خواندن و درک کردن زیارت جامعه میفهمیم  چه امامی داریم . به خودمان میبالیم . دل امام زمان را شاد میکنیم .

ادامه دارد....

 

دیگه کم کم میخواهیم از این حرفها در بیایم  و برویم سوی ائمه . زیرا  عشق واقعی بر اساس تجربیات ثابت کرده که فقط به ائمه و خدا است .

و اما سخنی از بزرگان :‌ عشق خود را به کسی که تشنه ی عشق است مده ، به کسی بده که

لایق عشق تو باشد.

سخنی است که باید از طلا بگیریم .

و از این به بعد تقریبا سخنان عاشقانه  امام زمانی بیشتر می شود.

با تشکر

تنهایی

تو می توانی دوستی مرا نپذیری . می توانی مرا از خود برانی . می توانی روی از من بگردانی و برای همیشه مرا از دیدار خود محروم کنی ... منهم می توانم تو را نبینم . می توانم روز ها و شبها بدون دیدار تو بسر برم . می توانم چشمانم را از سر راه تو بگردانم و به سوی تو خیره نشوم . می توانم زبانم را وادارم تا نام تو را بر خود جاری نکند . می توانم گوشم را از شنیدن آهنگ صدایت بی نصیب نمایم . ولی ....قلبم.... او دیگر در اختیار من نیست . او تا زنده ام بیاد تو خواهد طپید او در درون خود بخاطر تو خواهد نالید.


مگر ترانه های آسمانی عشاق و سرودهای ملکوتی دلباختگان بگوش تو نمی رسد؟
تمام هستی من ، چرا دوستم نمی داری؟
وسیله ای جز رابطه ای که قلب ها را به یکدیگر نزدیک می کند ندارم. تصور می نمایم که گه گاه به کمان احساسات کسی که مدتهاست او را فراموش کرده ای پی ببری و اندکی او را بخاطر بیاوری.
نمی دانم آیا سزاوارم که به این دستاویز امیدوار باشم؟
مگر نمی گفتی قلب تو جایگاه عشق و آرزوی منست؟
مگر نمی گفتی نگاه تو مرا به بهشت می رساند؟
مگر نمی گفتی زندگانی خویش را برای تو می خواهم؟
پس چه شد؟ چرا در تاریکی زندگی رهایم ساختی؟


فرشتگانی که سوگند عشق و وفاداری ترا شنیده اند هنوز با اندیشه های من بازی می کنند. بلبلانی که در کنار دلهای ما نغمه سرائی کرده اند هنوز در گوشه و کنار زمزمه می کنند و بر دل دور افتاده من سلام می گویند.
راستی ، آن همه لطف و پاکدلی به کجا رفت؟ چرا سعادتی که بر هستی من سایه افکنده بود ، بدین زودی در تاریکیهای سرشک و اندوه پنهان گردید؟ مگر ممکن است دلیکه به نور عشق و فضیلت ، گرمی و روشنی یافته است بدین زودی سرد و خاموش گردد؟
آیا بیاد می آوری آن روزهای گذشته و آن عهد و پیمان هایی را که دلهای ما را بهم پیوست ؟ بدانگونه که اگر کسی می گفت این رابطه را روزگار برهم می زند ، بر او می خندیدیم. مگر تو بمن نمی گفتی که زندگی را دوست می داری زیرا من زنده ام ؟
از آنچه بر ماگذشته تو را چیزی نمی گویم....ولی متاسفم بر آن نهالی که با چه امیدهایش کاشتم و چون زمان گلش ، در رسید آن گل را باد سوزانی خشکاند. آری غنچه عشق ما نشکفته پژمرده شد. اگر فرشته می تواند آدمی را کیفر کند این منتهای شدت کیفر است.
ای کاش گذشته را فراموش می کردم و به دلخوشی پیشین باز می گشتم . آیا بیاد می آوری آن روز را که می گفتی تو این لبخند را از لبان فرشته ربوده ای ؟ اینک کجایی که ببینی آن لبخند چه بر سرش امده.


خداحافظ
امروز دیگر تو را ترک خواهم گفت . اصرار نکن دیگر نمی مانم. بعد از این همه که مرا آزردی حالا در این دقایق آخر با من مهربانی می کنی؟
این اشکهای گرم و سوزانی که در چشمانم غلتانست با تو چه می گویند و از من چه می خواهند؟ جز اینکه تنها وفاداری را آرزو می کنند؟ ولی من آنها را مایوسانه از خودم می رانم چون وفایی در تو نمیابم. آری می روم خداحافظ . دوست دارم دور از تو جان بسپارم تا صدای قهقه خندهایت را بگوشم نشنوم.
بگذار بروم و از تو فرسنگها دور باشم . نمی دانم به من چه خواهند گفت در حالیکه با دلی شکسته و پریشان باز می گردم و با تو چه خواهند کرد آن ناز و عشوه هایی که تو را مجذوب کرده است. بر دل ها آتش می زنی اما باز گناه را به من نصبت خواهند داد و تقصیر را بر گردن من خواهند نهاد . راست است که یک دل و یک عشق تو را کافی نیست. توباید دلها بسوزی . بدبخت من ، که جز یک دل و یک عشق نداشتم.
خداحافظ ، گریه نکن که باور نمی کنم مرا دوست بداری . شاید این اشکها بخاطر تنهایی باشد ولی نترس تو را تنها نمی گذارند . این من هستم که باید بگریم . تنها من هستم که جز تو ندارم ، و تو هم مرا نمی خواهی .
من باید آه بکشم و اشک بریزم ولی کجا در تو اثر خواهد کرد؟ می خواهم بروم دیگر این سوگندها که در پیشم یاد می کنی و قسم ها که پی در پی بر زبان می آوری نخواهد توانست مرا از رفتن باز دارد .
فراق تو برایم زیاد سخت است زیاد ، ولی بیش ازاین تاب بی وفایی و بی مهری هایت را ندارم. کجا برایم عزیز و دوست داشتنی تر از کنار تو بود اگر با من کمی مهربان می بودی؟ حال که مرا دوست نمی داری ، حال که با من بی وفایی می کنی ، حال که من پناه گاهت نیستم ، حال که.... دیگر خداحافظ .


آن زمان که دوستمان می داشتند ، دوستشان نداشتیم. آن زمان که قدرمان را می دانستند ، قدرشان را ندانستیم و آن زمان که ما را گرامی می داشتند ، گرامیشان نداشتیم . و حال که به قدر وارزششان پی بردیم آنها هستند که ما را ترک خواهند گفت . زیرا کاسه صبر هر چه قدر هم که بزرگ باشد سرانجام روزی لبریز خواهد شد.

یک فلش عاشقانه ورود

هرگز نگو که دوست داری

هرگز نگو که دوست داری اگر حقیقتا بدان اهمیت نمی دهی.... درباره احساست سخن نگو اگر واقعا وجود ندارد .... هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری... هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی... هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری.... هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است .... به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به دیگری فکر می کنی.... قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری

یک روز فکر میکردم ...

یه روزی فکر میکردم بدون تو میمیرم
پیش خودت میگفتی تو چنگ تو اسیرم
یه روزی فکر میکردم کنار تو میمونم
تا دنیا دنیا باشه از عشق تو میخونم
یه روزی فکر میکردم برام خیلی عزیزی
اگه یه روز نباشی دل رو به هم میریزی
یه روزی فکر میکردم صادق و باوفایی
اما حالا میبینم از این حرفا رهایی
برام دیگه مهم نیست عاشق من نباشی
فقط می خوام خیلی زود از پیش من جدا شی
فقط بدون که دیگه تو قلب من تو مردی
خیلی وقته میدونم قلبم و از یاد بردی
منم میخوام رها شم میخوام با تو نباشم
منم میخوام مثل تو با یکی آشنا شم
الان دیگه میفهمم که عشق تو سراب بود
خدا رو شکر تو قلبم هنوز یه قطره آب بود
خداحافظ عزیزم.حال دلت خرابه
تو دیگه هیچی نیستی عشقت مثل حبابه

عشق در ۱۰ کلمه

عشق کلمه ایست که بار ها شنیده می شود ولی شناخته نمی شود.
عشق صداییست که هیچ گاه به گوش نمی رسد ولی گوش را کر می کند.
عشق نغمه ی بلبلیست که تا سحر می خواند ولی تمام نمی شود.
عشق رنگیست از هزاران رنگ اما بی رنگ است.
عشق نواییست پر شکوه اما جلالی ندارد.
عشق شروعیست از تمام پایان ها اما بی پایان است.
عشق نسیمیست از بهار اما خزان از آن می تراود.
عشق کوششیست از تمام وجود هستی اما بی نتیجه.
عشق کلمه ایست بی معنی ولی هزاران معنی دارد.
عشق.........
عشق 10 عنصر است اما عنصر آخر آن تمام معنی را می رساند ولی معنی آن گفتنی نیست.

سایت روستا   وارد شوید .

مطالب ما در سایت روستا

WWW.ROSTA.IR

ورود

WWW.ROSTA.IR

 

و اینک با ثبت نام در سایت به شما وبمسترها سیستم مدیریت کلیک بر روی لینک ها داده میشود.

در هیچ  سایتی این امکان را نمیابید.

www.rosta.ir

 

ویژه نوروزی  کد های ساخت فروشگاه اینترنتی  به کسانی که ثبت نام میکنند.www.rosta.ir

اگر بخواهید یک فروشگاه را  از مهندسین  کامپیوتر بخرید نزدیک ۳۰۰ هزار تومان میگیرند . ولی

به صورت رایگان دانلود کنید.

۲- فرستادن سایت های کسب درآمد ایرانی به ایمیلتان

۳-فرستادن   ۲۰۰۰ ایمیلهای دختران و پسران ایرانی

با تشکر

www.rosta.ir 

به کسانی که در سایت www.rosta.ir  ثبت نام کنند ۲۰۰۰ ایمیلهای فعال دخترها و پسرهای ایرانی فرستاده میشود .در سایت های فروشگاهی  ۷۰۰۰ تومان به فروش میرسد.

ویژه نوروز

آمار گیر ویژه وبمسترها

باسرعت بالا و بدون تبلیغات 

وارد شوید .  http://www.rosta.ir

 

و اینک سایت روستا تقدیم می کنید.

امکان آمار گیری سایت    برای وبمسترها به صورت رایگان

وارد شوید.

http://www.rosta.ir/AICounters/

لینک

آمار گیر وبسایت و وبلاگ ها  با سرعت بدون تبلیغات

وارد شوید

رادیو  تلویزیون

فوق العاده حرفه ای

پر سرعت

سایت روستا افتتاح کرد

دوربین مخفی

رادیو

تلویزیون

در روستا

لینک ورود