عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

یک نامه عجیب عاشقانه

اگر خوندی تا تهش بخون!

باور کن این نامه عاشقانه است:

علاقه و محبت شدیدی که در گذشته به تو ابراز می کردم

دروغ بود افسانه بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

روز به روز شدیدتر می شد و هرچه بیشتر تو را می شناسم.....

به دورویی تو بیشتر پی می برم و

این احساس در قلبم جای می گیرد که بالاخره باید

از هم جدا شویم و دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم

روزی شریک زندگی تو باشم و اگر چه عمر دوستی ما کوتاه بود ولی من

در همین مدت کوتاه توانستم به طبیعت فرومایه و هوسهای زشت تو پی ببرم و

این را دانستم

این لجاجت و تندخویی تو را بدبخت خواهد کرد

اگر دوستی ما از سر بگیرد تمام عمر

را با پشیمانی خواهم گریست و حالا دیگر جدا از هم

خوشبخت خواهیم بود ,و حالا لازم است که بگویم

این موضوع را هیچ وقت فراموش مکن و مطمئن باش

این نامه را سرسری نمی نویسم و چقدر ناراحت کننده است که اگر

باز بخواهم در صدد دوستی تو باشم . بنابراین از تو می خواهم

جواب نامه مرا ندهی چون نامه های تو سراسر

دروغ و تظاهربه

محبت بود و تصمیم گرفته ام برای همیشه

تو را فراموش کنم چون به هیچ وجه نمی توانم

خودم را راضی کنم و دوستت داشته باشم .



یک بار دیگر نامه را یک خط در میان بخون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد