عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

کاغذ پا ره

 

یکی نیست از دل تنگم قصر روشنی بسازه

 

    روز و با همه قشنگیش به شب تارم ببازه

     

            شایدم قسمت همینه به دلم بارون بباره

 

                       یارو دل داری ندارم به جز این کاغذ پاره    

 

 

حالا قلب من زخمی و پارست

 

باسه مرگه خود به فکر چارست

 

همه حرف من مثل غم تو صدامه

 

که فقط این تیکه کاغذ مرهم درد شبامه

 

              آره بغض من میشکنه آسون  توی خلوت این قلبه ویرون

                

                            بازم اشکه من به روی گونه هامه

       

                       که همین اشکای من چاره ی درد و قصه هامه

 

                         که همین اشکای من چاره ی درد و قصه هامه

 

 

 

تقدیم به کسای که به عشقشون نرسیدن

ولی شما دعا کنید ما برسیم

 

دوست دارم http://www.rosta.ir  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد