عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

آرایش چشمهای

آرایش چشمهای گود:
در این نوع چشم تکیه دراستفاده ازرنگهای کمرنگ میباشد. زیرا باعث ایجاد جلوه بیشتر چشمها میگردد. برای آرایش این نوع چشم میبایست سایه را از گوشه های داخلی چشم تا کمی خارج از گوشه های خارجی آن به کار گرفت و مقدار کمی از یک سایه تیره تر نیز به چینهای اطراف چشمها زده و آنها را یکدست نمود.

آرایش چشمهای با فاصله :

در این نوع چشم میباست از سایه در گوشه های داخلی و تا وسط پلک جهت نزدیکتر نمودن چشمها به هم استفاده نمود .از یک سایه کمرنگ تر در قسمت میانه پلک به سمت خارج آن استفاده نمود و در قسمت وسط پلک آنرا بخوبی یکدست نمایید.

آرایش چشمهای نزدیک به هم:

برای دورتر نشان دادن چشمها میتوان از یک نقطه کوچک از کرم کانسیلر نامرئی در گوشه داخلی هر دو چشم استفاده کرد . از یک خط چشم کمرنگ و نازک در لبه بالایی پلکها و نزدیک مژه ها که به سمت خارج ضخیم میگردند , باید استفاده نمود. برای گوشه داخلی چشم تا میانه پلک از یک سایه کمرنگ استفاده نمود و مقدار کمی از نوع تیره تر را در قسمت میانی و به سمت خارج پلک به کار برده و به خوبی در بخش میانی آنها را یکدست نمایید .

روشهای آرایش چشم:

استفاده از سایه های مات و تیره موجب کم جلوه شدن چشمها میگردد و این رمانی تشدید میگردد که رنگ صورت سفید یا روشن باشد .

اگر میخواهید که چشمهایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید که در آرایشتان از سایه های کمرنگ استفاده نمایید . استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد . از خط چشم در آخر کارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید. با استفاده ازیک ریمل مناسب سعی نمایید که مژه ها را پرپشت و فردار نمایید . برای این کار میتوانید از انواع ریملهای پرپشت و بلند کننده مژه استفاده نمایید . هیچگاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلکهای پایینی استفاده نکنید , این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشمها میگردد .

راه حل برای چشمان پف کرده:

یک قاشق غذاخوری را زیر اب سرد گرفته و آنرا برای ۶۰ ثانیه روی پف کردگی چشم قرار دهید. کرمهای روی پوف کرده گی استفاده کنید که دارای نشاسته و روغن جگر کوسه باشند متخصصین پوست سالهاست بر این عقیده هستند که این مواد ورم پوست یا قسمت چشم را از بین میبرد.راه دیگر حلقه حلقه کردن خیار و روی چشمها بصورت کمپرس گذاشتن است. چای سیاه کیسه ای را در آب سرد خیس نموده و برا ۱۰ دقیقه روی چشمها بگذارید و به آرامی از سمت داخل به بیرون چشمها فشار ارامی بدهید.از خوردن هر چیزی که دارای نمک باشد خوداری کنید چرا که باعث نگهداری مایعات اضافی جمع شده در ناحیه چشمها خواهد شد. در موقع خواب سر را بالا تر از بدن نگهدارید که باعث اضافه جمع شدن بیشتر مایعات زیر چشم نشود.

آرایش چشمهای با عینک:

اگر قاب عینک شما تیره باشد نیازی به استفاده از رنگها در سایه چشم نمیباشد ,فقط کافی است مژه ها را به بالا داده و از هم جدا نمایید .
اگر از انواع قهوه ای ریمل استفاده مینمایید ,سعی کنید به جای آن از انوع مشکی و بصورت نازک در آرایشتان استفاده نمایید.
از ریملهای چند کاره جهت استفاده در پایین مژه ها و فر دادن و صاف کردن آنها استفاده نموده و به سمت بالا آنها را حالت دهید.
اگر از عینکهای کائوچویی و دسته شاخی استفاده میکنید باید وقت بیشتری برای آرایش ابروهایتان صرف نمایید.
توجه داشته باشید هدف از آرایش شما نمایش بهتر صورتتان است نه عینکتان , پس در انتخاب رنگها دقت نمایید.

کلکهای ریمل
۱- برای بیشتر نشان دادن مژه ها چند عدد تک مژه مصنوعی به مژه های بالائی قبل از زدن ریمل اضافه کنید. بهترین راه اضافه کردن این مژه ها این است که انها را با موچین برداشته﴿ از طرف پهن ان بگیرید﴾ و در همان حالت چسب یا ژل مخصوص چسباندن را به مژه بزنید و چه تک مژه یا مژه کامل انرا از بیرون جشم میگذاریم.

۲- قبل از گذاشتن مژه کامل و چسب زدن انرا با چشم اندازه بگیرید. اگر بلند بود از صمت داخلی به اندازه کافی قیچی کنید. بعد از گذاشتن مژه برای ۱۰ ثانیه صبر کنید تا خشک شود. ریملهای ضد اب بیشتر حالت خشکی به مژه ها میدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد