عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

من من محاله از تو سیر بشم

کی می تونه جای تو رو تو قلب من بگیر

این و بدون طفلی دلم به عشق تو اسیر

کی می تونه جای تو رو تو قلب من بگیر

این و بدون عاشقت و داره واست می میر

 

تو اوج بی کسی هام دلواپسی هام

یاوری از عید رسید به فریاد

شکر خدا که تو رو به من داد

تو دشت بی پناهی بی تکیه گاهی

یاوری از عید رسید به فریاد

شکر خدا که تو رو به من داد

 

من من محاله از تو سیر بشم

 

اشتیاغ زندگانی با تو در من زنده شد

باغ ویرانه دلم از عطر گلها کنده شد

خسته از بی حاصلی عمر بودم و امدی

حاصل بی ارزش من لایق و ارزنده شد

 

من من محاله از تو سیر بشم

 

کی می تونه جای تو رو تو قلب من بگیر

این و بدون طفلی دلم به عشق تو اسیر

کی می تونه جای تو رو تو قلب من بگیر

این و بدون عاشقت و داره واست می میر

من...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد