عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

تبادل لینک می کنیم . در قسمت نظرات اعلام کنید یا از طریق این صفحه

www.rosta.ir/test.htm

نظرات 3 + ارسال نظر
تارا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.dokhtare-darya.blogsky.com

پیش ازآمدن تو آبی آرام اجازه جاری شدن را ندارد
شقایق عاشق عید است و منتظر
آسمان غمگین است و چشم براه
پیش از آمدن تو قلبها بی ستاره و تنها....
غروب بی افق و سپیده دم بی نور....
فاصله ها مبهم و رویاها حقیقتی تلخ...
عشق احساسی غریب است وبهار بی مفهوم و پوچ.
پیش از تو چشمها در حسرت یک نگاه عاشقانه
وچراغ ساحل آسودگی ها در بی کرانی دریا ناپدید
پیش از تو نیازمند چیزی بودم که باورش کنم
و تو در راهی آرام و بی وقفه
اکنون به برکت آمدن توست...
که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم
نشسته ام به انتظاری شیرین تر از هر شاخه نباتی . همین

salam jigar شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

من از دلت رفتم برای همیشه

ali71_1371 چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

نه مگه میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد