عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

موضوع: یه مشت چرت و پرت عاشقونه و جوون پسند!!

من وقتی که در شاخ شاخ نگاهم پرنده های غریب اشک لانه کردند موقعی که بهار صبح کوفته و کوبیده سر به درگاه خاکین ...
قلبم سائید انگاه بود که در خود احساس یاس و نا امیدی داشتم در تجسس مونسی بودم که ناگهان نسیمی وزید و پرده های پنجرهی قلبم را کنار زد و عطر آیین عشق را به خاکروبه های دیواره قلبم رساند. آنگاه بود که تو آمدی و مرا از کسالت رهائی دادی .پس ای عشق ای غریبه امروز با صبر و متانت به تو میفهمانم که... دوستت دارم.
*.*.*.*.*.*. *
آری عاشقم یک عاشق چشم به راه عاشقی که مدتهاست در غم انتظار نشسته است درآتش فاصله ها سوخته است در گلدان طاغچه تنهایی ها شکسته است و همانی که تمام درهای دلتنگی ها بر روی او بسته است آری من همانم که به او می گویند دیوانه به او می گویندآواره من همانم که لحظه هایم را به یاد عشق می گذرانم با یاد او اشک می ریزم و در کوچه دلتنگی ها نام مقدس او را فریاد می زنم فریاد می زنم تا تمام پنجره های خاموش با فریاد من روشن

*.*.*.*.*.*. *
هر کی عاقله ، غمی داره روزگار درهمی داره عاشق نشدی تا بدونی ،‌ نفرت هم عالمی داره
*.*.*.*.*.*. *
اری اغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپیداست من به پایان دگر نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست روی هر شانه سری وقت وداع میگرید سر من وقت وداع گوشه دیوار گریست
*.*.*.*.*.*. *
سیاهی دو چشم تو،شب سیاه غصه شد
نگاه مهربان تو چه زود تلخ و خسته شد
چه زود رفتی از کنار من امید روزهای دور
وحرفهای عاشقانه ات دروغ شد ،فسانه شد
*.*.*.*.*.*. *
تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم
*.*.*.*.*.*. *
شریک عشق تو شدن یعنی همنفس شعر و ترانه شدن یعنی چون ابری تیره به دریا زدن دیوانه شدن شریک عشق تو شدن یعنی عاشقی به سان یک مجنونی یعنی قطره بارانی در دل کویر جاری شدن شریک عشق تو شدن یعنی دیوانه وار عاشق شدن زدن به کوه و بیابان و سرمست لحظه ای دیدار تو شدن
*.*.*.*.*.*. *
نشستم گریه کردم ... واسه دل خودم ... واسه دل تو ... واسه غصه ی پاییز ... واسه تنهایی میخک توی دفتر شعرم ... واسه سربلندی کاج تو زمستون ... واسه پروانه که سوخت ... واسه شمعی که اب شد تا از قطره هاش یاد بگیرند که سوختن یک طرفه هم میتونه باش
*.*.*.*.*.*. *
یک شب از آبی چشمان تو باران بارید آسمان دل من اشک فراوان بارید نظم باران نگاه تو پس از یک رویا رفت و آشفته ترین برف زمستان بارید من نشستم که تو در خاطره ام بنشینی و نشستی تو و یک ابر گلستان بارید آسمان دل من صاف تر از آینه است با نگاه تو هم از آینه باران بارید یک شب از دفتر چشمان تو خواهم پرسید.
*.*.*.*.*.*. *
می دونم عشق یه معمای دیگه س *** سرزمین دل یه دنیای دیگه س
*.*.*.*.*.*. *
دوست داشتن او اگر گناه است ...من در قعر جهنمم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد