عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

 

یه روز بهم گفت: می خوام باهات دوست بشم.آخه میدونی من اینجا خیلی تنهام....

بهش لبخند زدم و گفتم: آره میدونم. فکر خوبیه . منم خیلی تنهام....

یه روز دیگه بهم گفت: می خوام تا ابد باهات بمونم. آخه میدونی من اینجا خیلی تنهام....

بهش لبخند زدم و گفتم: آره میدونم. فکر خوبیه. منم خیلی تنهام....

یه روز دیگه بهم گفت: می خوام برم یه جای دور.جایی که هیچ
مزاحمی نباشه. وقتی همه چیز حل شد تو هم بیا اونجا. آخه
میدونی من اینجا خیلی تنهام....

بهش لبخند زدم و گفتم: آره میدونم. فکر خوبیه. منم خیلی تنهام....

یه روز تو نامه برام نوشت: من اینجا یه دوست پیدا کردم. آخه
میدونی من اینجا خیلی تنهام....

براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم: آره میدونم.فکر خوبیه. منم خیلی تنهام....

حالا دیگه اون تنها نیست و از این بابت خوشحالم و چیزی که
بیشتر از اون خوشحالم میکنه اینه که هنوز نمیدونه

که من خیلی خیلی تنهام..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد