عشق چیست

عاشقانه

عشق چیست

عاشقانه

سشوار

سشوار به موی شما آسیب می رساند یا نه؟

خیلی از خانم ها هر روز از سشوار استفاده می کنند.زیرا موهایشان را زودتر خشک می کند و حالت می دهد.باید گفت:سشوار امروزه عمده ترین وسیله خشک کردن مو است.مدل دادن مو با این وسیله سریعتر از روش ((شستن و مدل دادن و خشک کردن))است و برخی مدل های ساده با سشوار ممکن می شود اما اگر به طور مناسب،حتی روزانه استفاده شود،نباید به موها آسیب برسد.اما باید به یاد داشته باشید که سشوار را در درجه ی میانی یا خنک یا با سرعت آرام تر تنظیم کنید،این امکان سوختن مو را به حداقل می رساند و از خشک شدن زیادی مو جلوگیری می کند و موها را آسان تر مدل می دهد.همچنین به یاد داشته باشید که سشوار را از فاصله شش تا دوازده سانتیمتری مو بگیرید و هوا را از بالای مو بگذرانید و برای یک دسته مو بیش از چند ثانیه هوا ندهید.چرا که ممکن است پوست سر بسوزد. بنابر این،مواظب باشید موها را زیاد خشک نکنید.از طرفی مو برای این که نرم و قابل انعطاف باشد به رطوبت احتیاج دارد اما موی شما به صورت باز،حتی پس از مدل گرفتن و خشک شدن باید اندکی مرطوب شود. به ویژه باید مواظب باشید وقتی موها فر شده،بلیچ شده یا آسیب دیده را خشک می کنید از درجه ی پایین سشوار استفاده کنید،زیرا این قبیل موها خیلی شکننده اند و چنین موهایی را سعی کنید هر روز سشوار نکنید.
.................................................................................
توصیه های آرایشی
؟رنگ کردن مو هر چند وقت به چند وقت مناسب است؟

در پاسخ باید گفت: این رنگ ها باید به فواصل سه هفته یک بار یا هر چهار هفته یک بار مصرف شوند . زیرا مو،ماهانه حدود یک تا 5/1 سانتی متر رشد می کند و این فواصل باید با رشد مومناسب باشند تا قسمت های تازه رشد یافته مو نیز پوشیده شوند...
استفاده زیاد از رنگهای دائمی اکسیداسیون ممکن است به مو آسیب رسانده و آن را شکننده کند و شکستن مو منجر به ریزش آن شود. پس سعی کنید رنگ مویتان را زود به زود یا با رنگهای قوی به خصوص در خانه عوض نکنید.اگر رنگ مویتان مشکی تیره بوده و می خواهید آن را بلوند و روشن کنید،این کار را توسط آرایشگر حرفه ای انجام دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد